Kas teadsid, et GreenDice’i kogukonna liikmetel on võimalik vajaduse korral enda arvuti välja vahetada?
Oleme kõigile liitujatele andnud lubaduse, et igakuise liikmetasu eest on Sulle tagatud töökorras seade, mis vastab sinu vajadustele. Aga mida teha kui vajadused muutuvad?
Näiteks valisid algselt sülearvuti, aga oled seda aasta aega kasutanud ühes ja samas kohas laua peal? Sellisel juhul võib lauaarvuti kasutamine olla mõistlikum – saad suurema ekraani ja võimsama seadme. Kui tunned huvi, loe artiklit Milline on GreenDice'i pakutav lauaarvuti?
Millal tasuks arvuti välja vahetamisele mõelda ning kas arvutit peaks teatud aja järel uuendama?
Kuna GreenDice’i eesmärk on pikendada arvutitehnika eluiga nii palju kui võimalik, ei propageeri me seadmete vahetamist vaid uuema või moodsama mudeli saamise eesmärgil. Arvuti väljavahetamine peaks olema vajaduspõhine:
- Arvutil on tehniline probleem.
Anna meile murest teada Tugiportaalis. Esmalt juhendame, kuidas saaksid ise probleemi lahendada. Kui sellest abi ei ole, siis remondime või vahetame seadme välja. - Arvuti ei vasta sinu kasutusvajadustele.
Näiteks ülaltoodud sülearvuti-lauaarvuti olukord.Võib-olla vajad nüüd hoopis väiksemat ja kergemini kaasaskantavat arvutit või vastupidi, suurema ekraaniga mudelit. Võid kaaluda ka kodukontori loomist – valides väiksema arvuti, mille saad kodus monitoriga ühendada.
Arvuti jõudlus ei ole sinu jaoks piisav
Kui arvuti on liiga aeglane ning leiad ennast pidevalt selle järel ootamas või kui arvutil ei ole piisavalt mälumahtu, võib olla mõistlik kaaluda vahetust.
Arvuti vahetamist ei peaks tegema kergekäeliselt. GreenDice’i eesmärk on seadmete eluiga pikendada ja vastutustundlikult uuendada. Kui aga arvuti ei vasta enam sinu vajadustele, siis oleme siin, et leida sulle sobiv lahendus! Kui Sa ise ei oska täpselt öelda, millist seadet vajad, võid meiega nõu pidada – oskame Sulle soovitada hea ja mõistliku variandi.
Kiireim viis arvutiga seonduvast soovist teada anda, on logida sisse enda kontole aadressil info.greendice.ee. Alammenüüs “Minu seadmed” vali sobiv arvuti ning klõpsa “teata probleemist”.
Kas see artikkel oli kasulik?
See on suurepärane!
Täname sind tagasiside eest
Vabandust! Me ei saanud abiks olla
Täname sind tagasiside eest
Tagasiside saadetud
Me hindame sinu jõupingutusi ning proovime seda artiklit täiendada