Kuidas GreenDice'i arvutit tagastada?

Looja: Alexander Assmann, Muudetud E, 22 Juuli kell 10:05 autor Alexander Assmann

Kui soovite GreenDice'i liikmelisuse lõpetada, on Teil tarvis enda kasutusse antud IT-seadmed tagastada.
Tagastada tuleb ka seadmed, mis on läinud katki või ei ole enam töökorras. Mingit trahvi või lisatasu katki läinud seadmete eest maksta ei tule.


Seadmete tagastamiseks:

  • Kirjutage tugi@greendice.ee
    Andke meile teada, et soovite liikmelisuse lõpetada ja tagastate seadmed. Siis oskame otsad kokku viia kui asjad meieni jõuavad ning edaspidi Teile arveid ei saada.
  • Vajadusel pakkige seadmed nii, et nad transpordis kahjustada ei saaks.
    Kui algsed pakendid on alles, siis kasutage neid.
  • Märkige seadmete juurde enda nimi ja telefoninumber.
    Sobib näiteks kui kirjutate info paberile, mille panete arvuti vahele või paki peale.
  • Tooge või saatke seadmed:
    • GreenDice'i töökotta
      Härgmäe 22, Tallinn, 13525
      E-R kell 10..18
      Soovitame ette helistada tel. 5681 0666
    • GreenDice'i kontorisse
      Aia 3, 3-korrus, Tallinn, 10111
      E-R kell 10..18
    • Tallinna Haabersti Rimi pakiautomaati
      Saatke arvuti Omniva, Itella, DPD, Venipak, UPS või DHL pakiautomaati
      tel. nr: 5681 0666

Kas see artikkel oli kasulik?

See on suurepärane!

Täname sind tagasiside eest

Vabandust! Me ei saanud abiks olla

Täname sind tagasiside eest

Anna meile teada, kuidas me saaksime seda artiklit täiendada!

Vali vähemalt üks põhjustest

Tagasiside saadetud

Me hindame sinu jõupingutusi ning proovime seda artiklit täiendada